Un spațiu curat și bine întreținut nu înseamnă doar curățenie impecabilă, ci și o bună gestionare a consumabilelor și a personalului care asigură întreținerea periodică. Pentru acest lucru, venim în sprijinul afacerii tale cu servicii conexe care te pot scăpa de griji administrative. Altfel spus, oferim posibilitatea închirierii de personal pentru curățenie și administrare periodică, precum și o aprovizionare constantă cu produse de curatenie esențiale pentru intervenții.
Serviciile conexe sunt concepute pentru companiile care își doresc eficiență, continuitate și un partener de încredere pentru servicii profesionale de curățenie și întreținere spații de birouri, spații comerciale sau showroom-uri.
Beneficiile care fac diferența.
- Consultanță și evaluare a nevoilor - Oferim recomandări personalizate în funcție de specificul activității tale și îți propunem cele mai eficiente soluții de organizare a curățeniei și de aprovizionare a consumabilelor.
- Personal instruit și atent selectat - Echipa noastră este alcătuită din membrii atent recrutați, instruiți și supravegheați pentru a oferi servicii de curățenie de calitate.
- Flexibilitate în colaborare - Ne adaptăm 100% cerințelor companiei tale, astfel intervențiile de curățenie pot avea loc zilnic, săptămânal sau cu un alt ritm, în funcție de volumul activității sau specificul afacerii tale.
- Aprovizionare constantă cu consumabile esențiale - Fie că este vorba despre săpun lichid, dezinfectanți, produse de igienă sau hârtie igienică, ne ocupăm de aprovizionarea lor constantă astfel încât să nu fie necesar să urmărești stocurile.
- Un singur partener colaborator - Colaborarea cu echipa noastră îți garantează reducerea eforturilor administrative în ceea ce privește curățenia și aprovizionarea consumabilelor.
Lasă în grija noastră curățenia și întreținerea spațiilor afacerii tale și vei fi fără griji!
Asigură-ți liniștea cu personal dedicat pentru curățenie și consumabile igienice livrate la timp, direct în Cluj.
Ce presupun serviciile conexe oferite de Splendorama
Închiriere personal pentru curățenie și întreținere Cluj
- Personal dedicat pentru curățenia zilnică/periodică
- Personal închiriat pentru menținerea curățeniei în timpul unor evenimente, activități de protocol sau alte activități specifice
- Personal cu program flexibil, adaptabil în funcție de volum și flux
- Echipamente și soluții profesionale de curățenie
- Întreținerea curățeniei în zonele de trafic intens ale cladirilor
- Întreținerea curățeniei spațiului de birouri pe durata zilei
- Întreținerea curățeniei spațiilor unde se servește masa
- Întreținerea curățeniei grupurilor sanitare
- Alimentarea dozatoarelor cu materiale consumabile (săpun lichid, hârtie igienică, etc.)
- Alte activități de curățenie solicitate
Aprovizionare produse curatenie Cluj
- Asigurarea necesarului periodic de produse de curatenie profesionale în Cluj: săpun lichid, hârtie igienică, prosoape de hârtie, saci menajeri, pungi igienice, dezinfectanți, odorizante de încăpere etc.
- Gestionarea stocurilor de consumabile și propuneri periodice de reaprovizionare
- Livrare programată și cantități personalizate în funcție de consum
- Montare și întreținere dispensere și dozatoare (la cerere)
Contactează-ne pentru o ofertă personalizată
Ce părere au clienții noștri - Testimoniale
Sunt foarte multumita de serviciile de curatenie asigurate de firma Splendorama, de fiecare data cand intri in cladire te impresioneza curatenia exemplara. Referitor la colaborarea cu Splendorama trebuie sa mentionez ca toate solicitarile noastre au fost indeplinite, de exemplu spalarea exterioara a geamurilor asigurata cu alpinisti, personalul este profesionist si serios, acorda atentie fiecarui detaliu si au venit cu ideei noi care ne asigura un confort sporit. Recomand Splendorama cu responsabilitate si incredere pentru toti cei care doresc sa se concentreze pe activitatea lor specifica si sa lase curatenia pe mana unor profesionisti.
Delia Curta
Simona Voju
Întrebări frecvente
Da, deoarece serviciile noastre sunt 100% personalizate și flexibile, astfel încât poți solicita personal pentru o zi, o săptămână, în regim part-time sau pentru intervenții punctuale.
Furnizăm tot ce este necesar pentru igiena spațiilor de lucru: hârtie igienică, prosoape, săpun, dezinfectanți, detergenți și accesorii de întreținere.
Desigur, la cerere putem furniza și instala dozatoare pentru săpun, hârtie, dezinfectant etc., dar și să asigurăm întreținerea și mentenanța lor periodică.
Livrarea se face conform unui program agreat împreună – săptămânal, lunar sau cu altfel de ritm, în funcție de consumul estimat. Ne ocupăm de tot, fără efort din partea ta.
Desigur! Poți să beneficiezi de un pachet complet, integrat și eficient, cu un singur punct de contact în ceea ce privește curățenia și întreținerea spațiilor afacerii tale.